thenerdygirl: (Mushroom)
[personal profile] thenerdygirl
So that song ‘Love myself’ by Haliee Steinfeld is about masturbation, right? And is it sad that after hearing that song so many times I only realized this yesterday? Not that there's anything wrong with the song, I still like it and think that's even better if that's what it's about lol.

Anyway.... on to Thursday night. I lost my car keys last night after bowling and had a minor freak out as I searched all over our porch, yard and near my car until I found in my locked car. Yep. Naturally my spare set of keys was still at my parent’s house, about a forty minute drive away. The whole while I’m beating myself up for being so careless and stupid and John’s there reassuring me that I’m not useless or stupid and then offers to drive me to Bay Bulls even though it’s 10 at night and he’s car doesn’t have winter tires on yet. Sometimes I don’t know how he stays so calm and puts up with me being so frazzled and so grumpy.

Actually, I do know how because I know I have been able to do the same when he gets upset about stuff. Anyway, we got the keys, made it back in one piece and made a Tim’s run for a stuffed cookie for John & cranberry white chocolate muffin for me.

As for bowling, it’s going well although I wish my game was better/more consistent. I did average on my first frame, fantastic my second frame and terribly on my final third frame. I will keep with it but I think I need to somehow fit in some more practice, especially since the best player on our team won’t be able to come for the rest of 2015.

Alright, that’s a recap of my Thursday shenanigans. Hope everyone’s having a good Friday and you all have a good weekend!

Date: 2015-11-20 08:05 pm (UTC)
From: [identity profile] zhelana.livejournal.com
Glad you found your keys. When I lost mine, I never found them again.

Date: 2015-11-24 06:23 pm (UTC)
From: [identity profile] thenerdygirl.livejournal.com
Thanks :) Yeah, I was pretty lucky they turned up in the car.

Date: 2015-11-20 08:10 pm (UTC)
From: [identity profile] viciousladybug.livejournal.com
I totally lost my keys last night too and they were in my purse! They were hiding in there good. So stupid. I hope you have a great weekend, friend!

Date: 2015-11-24 06:24 pm (UTC)
From: [identity profile] thenerdygirl.livejournal.com
I'm always doing that too. I've making a point of just putting my keys in one specific pocket but it's easy to forget that in a rush.

Date: 2015-11-20 08:15 pm (UTC)
From: [identity profile] 1-rhiannon-1.livejournal.com
Oh no, did you ever find your keys? Oh wait, I see that you found them in the car. Whew!

I've never heard that song but it kinda makes sense from the title. Gotta go look it up now!
Edited Date: 2015-11-20 08:17 pm (UTC)

Date: 2015-11-24 06:26 pm (UTC)
From: [identity profile] thenerdygirl.livejournal.com
Haha, yes. I was lucky they landed on the seat and not in the big pile of leaves on the lawn.

The singer claims it's not the intentional message but I dunno, the lyrics kind of go that way.

Date: 2015-11-20 10:47 pm (UTC)
From: [identity profile] twodottedlines.livejournal.com
How frustrating with your keys!
What do you tend to bowl? And five or ten pin!?

Date: 2015-11-24 06:26 pm (UTC)
From: [identity profile] thenerdygirl.livejournal.com
I tend to bowl a 135-136 average and it's five pin bowling for us.

Date: 2015-11-20 11:16 pm (UTC)
From: [identity profile] lady-green-bat.livejournal.com
*HUGS!* And yep, that's why you guys work, you're there for each other. Whether that's to calm each other down, offer emotional support, hide a body...

:D

Date: 2015-11-24 06:27 pm (UTC)
From: [identity profile] thenerdygirl.livejournal.com
Shhh,, exnay on the boday.

Date: 2015-11-21 01:40 am (UTC)
From: [identity profile] corellian-sugar.livejournal.com
God, I'm terrible with my car keys. If I don't keep them in my purse or on the key hook in the kitchen, they could wind up anywhere. I swear I need to have a little tracking app on them or something, because I've misplaced them an obscene amount of times. Not kidding: OBSCENE. Ugh.

Date: 2015-11-24 06:28 pm (UTC)
From: [identity profile] thenerdygirl.livejournal.com
I've contemplated one of those tracking key chains. I always seem to misplace them in the mornings the most.

Date: 2015-11-21 02:25 am (UTC)
From: [identity profile] lyssa027.livejournal.com
I lose my keys all the damn time... so glad you found yours

Date: 2015-11-24 06:28 pm (UTC)
From: [identity profile] thenerdygirl.livejournal.com
Thanks. It's super frustrating, isn't? I;m just glad this is only the second time I've ever locked them in the car.

Date: 2015-11-21 05:00 am (UTC)
From: [identity profile] place-to-hide.livejournal.com
It happens. But I'm glad you had a spare key. My key fob makes it impossible to lock the doors with the key inside.

Date: 2015-11-24 06:30 pm (UTC)
From: [identity profile] thenerdygirl.livejournal.com
I think I need one of those if I ever get a new car. It's only the second time I've locked them in but I've come close a few times.

Date: 2015-11-25 04:15 am (UTC)
From: [identity profile] place-to-hide.livejournal.com
I've accidentally attempted to lock my keys in my car a few times. I go through the car wash and then the staff at the car wash, dry the car. And they need the keys so they can park the car to get dried. Later when I go to the store, I forget the keys are in the cup holder. lol. I attempt to lock the doors.

Haha. Yeah, It's nice to have a car like that so you don't actually lock your doors with the key inside.

Date: 2015-11-22 10:05 pm (UTC)
From: [identity profile] vibes.livejournal.com
Wait it's about masturbating? I thought it was just about like being confident and stuff?! How could I miss that?

Date: 2015-11-24 06:32 pm (UTC)
From: [identity profile] thenerdygirl.livejournal.com
Well, not intentionally according to the singer but the "touch myself and scream my own name" lyrics are a bit suggestive lol.

Profile

thenerdygirl: (Default)
thenerdygirl

February 2016

S M T W T F S
 123456
7891011 1213
141516 17181920
21222324252627
2829     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 23rd, 2017 08:34 pm
Powered by Dreamwidth Studios